تیم منتخب 98 با نتیجه 5 بر 0 مغلوب شد

تیم منتخب 98 با نتیجه 5 بر 0 مغلوب شد




 

 


تیم منتخب 98 با نتیجه 5 بر 0 مغلوب شد


تاریخ : یکشنبه ،
30 تیر 1392

ديدار نمادين تيم ملي ايران 2014 برابر تيم منتخب 98 در نيمه اول پنج بر صفر به سود جوانان تيم ملي ايران به پايان رسيد.


ديدار نمادين دو تيم ملي فوتبال ايران از ساعت 22:45 در ورزشگاه آزادي و در حضور بيش از 5 هزار تماشاگر آغاز شد. نيمه اول اين بازي پنج بر صفر به سود تيم ملي 2014 به پايان رسيد.

3مجتبي جباري در دقيقه 15 با يک ضربه سر از داخل محوطه جريمه گل اول را براي تيم ملي 2014 زد. در دقيقه 17 غلامرضا رضايي بازهم با يک ضربه سر گل دوم را به ثمر رساند. جواد نکونام در دقيقه 24 از روي يک ضربه کاشته به زيبايي گل سوم تيم 2014 را به ثمر رساند. حسين ماهيني در دقيقه 26 و خانزاده در دقيقه 29 گل‌هاي چهارم و پنجم را به ثمر رساندند.

حسين عسگري رئيس دپارتمان داوري فدراسيون قضاوت مسابقه را بر عهده دارد.

تيم ملي ايران در جام جهاني 98 با 12 بازيکن به ميدان آمد که داور اين مسئله را فهميد و اکبر استاد اسدي را از ترکيب تيم بيرون برد تا بازي شروع شود. با اين شيرين کاري استاد اسدي بازي دو تيم شروع شد. در ترکيب 98 برخي بازيکنان کنوني تيم ملي مثل فرزاد حاتمي و اميد ابراهيمي حضور دارند.

در تيم ملي 98 بزرگاني چون کريم باقري، خداداد عزيزي و علي دايي غايب بودند.

قرار بود محمود احمدي نژاد رئيس جمهور ايران در اين بازي پا به توپ شود و به ميدان بيايد که ظاهرا احمدي‌نژاد از حضور در اين مسابقه انصراف داد.

نيما نکيسا در تيم 98 دو سه واکنش خوب نشان داد و موقعيت گلزني را از بازيکنان تيم ملي 2014 گرفت.

ترکيب اوليه تيم ملي 98 ايران:

نيما نکيسا، مهدي پاشا‌زاده، فرزاد حاتمي، اميد ابراهيمي، مهرداد ميناوند (از دقيقه 15 سيروس دين‌محمدي)، علي لطيفي (از دقيقه 26 مهرداد اولادي)، نعيم سعداوي، رضا شاهرودي، افشين پيرواني، حميد استيلي و جواد زرينچه (از دقيقه 14 اکبر استاد اسدي)

سرمربي: بيژن ذوالفقارنسب و عليرضا منصوريان

ترکيب اوليه تيم ملي 2014 :

رحمان احمدي، پژمان منتظري، قاسم حدادي‌فر، غلامرضا رضايي، محمدرضا خلعتبري، احسان حاج‌صفي، حسين ماهيني، سيد جلال حسيني، خسرو حيدري (از دقيقه 20 محمدرضا خانزاده)، مجتبي جباري و جواد نکونام

سرمربي: اميد نمازي و مارکار آقاجانيان
---------------------------------------------------

معاون اول رئيس جمهور گفت: رئيس جمهور به علت خستگي و افت فشار خون در مراسم تجليل از افتخارآفرينان شرکت نکرد.


محمدرضا رحيمي در مراسم تقدير از ورزشکاران ايران عنوان کرد: ما براي تقدير از قهرمانان و افتخارآفرينان در اين مراسم حاضر شديم که توسط احمدي‌نژاد رئيس جمهور محبوب کشورمان اين مراسم طراحي شده بود.

وي ادامه داد: در ايام نزديک به شب قدر هستيم و تقدير برگرفته از قدر به معناي انداز‌ه‌گيري است. ما از تمام افتخارآفرينان که پرچم پرافتخار کشورمان را به اهتزاز درآورده‌اند، قدرداني مي‌کنيم.

معاون اول رئيس جمهور با اشاره به اينکه اين مراسم پيشنهاد خود احمدي‌نژاد بوده است، يادآور شد: رئيس جمهور خودش پيشنهاد تا اين مراسم برگزار شود اما به خاطر کار سنگين و خستگي و افت فشار خون نتوانست در اين مراسم باشکوه حاضر شود و عباسي و بنده را به عنوان نمايندگان خود به اين مراسم اعزام کرد.

رحيمي خاطرنشان کرد:‌ ما از طرف رئيس جمهور در اين مراسم حاضر هستيم تا از فوتباليست‌هايي که در 16 سال قبل افتخارآفريني کرده بودند و همچنين فوتباليست‌هاي اخير که دل مردم را شاد کردند تقدير و تشکر به عمل آوريم و در کنار اين موضوع بازي آنها را هم ببينيم. ما از همه افتخارآفرينان که قلب مردم ايران را شاد کردند به نمايندگي از دولت تقدير به عمل مي‌آوريم.





کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل